Reparatie

Hoe meld ik een defect?

Bij onze klantenservice kunt u aangeven dat uw hoortoestel defect is of een mankement vertoond. Vaak horen we dat een hoortoestel stuk is, maar is er iets anders aan de hand. Zo komt het regelmatig voor dat het filter verstopt is door oorsmeer of dat de batterij leeg is. We vragen u dan ook altijd eerst om dit na te kijken voordat u een defect meldt.

Indien uw hoortoestel na deze checks toch echt defect is dan neemt u contact op met onze klantenservice. Wij gaan er dan voor zorgen dat uw hoortoestel gerepareerd wordt. Wilt u tijdens de reparatie periode gebruik maken van een leentoestel? Dat kan. Voor 49 euro kunt u bij ons een hoortoestel lenen, terwijl wij uw eigen hoortoestel laten repareren.

Hoe werkt het reparatieproces?

Onderneem de volgende stappen;

1. Neem contact op met onze klantenservice

2. Stuur uw defecte hoortoestel op

3. Onlinehoortoestelkopen.nl laat uw hoortoestel repareren

4. We sturen het hoortoestel gerepareerd naar u terug

Houd er rekening mee dat u uw hoortoestel ongeveer 2 weken na het opsturen weer terugkrijgt. Duurt het langer? Neem dan contact met ons op, dan gaan we voor u uitzoeken wanneer u uw hoortoestel weer kunt verwachten.

Wat zijn de kosten van reparatie?

De kosten van de reparatie zijn gratis als dit binnen de garantietermijn valt. Tenzij er sprake is van onoordeelkundig gebruik, dan zijn er wel kosten verbonden aan de reparatie.

Daarnaast rekenen we een vaste reparatieprijs voor hoortoestellen die nog geen 5 jaar oud zijn, zie hieronder. Is uw hoortoestel ouder? Neem dan telefonisch contact met ons op voor een offerte op maat.

Valt de reparatie van uw hoortoestel buiten de garantietermijn? Dan is de vaste prijs €145,- per toestel. Hierbij geldt uiteraard of het toestel door onbehoorlijk gebruik onbehoorlijk defect is geraakt? In dat geval zijn er hogere kosten aan verbonden.

De waardering van onlinehoortoestelkopen.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 17 reviews.